Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Vastgoedonderhoud in de breedste zin van het woord

Het resultaatgericht en vakbekwaam onderhouden van vastgoed voor professionele vastgoedeigenaren behoort tot onze dagelijkse werkzaamheden. Deze werkzaamheden voeren wij voornamelijk uit in het midden, oosten en zuiden van het land. Vanuit onze vestigingen in Ede, Arnhem, Doetinchem en Utrecht zijn wij altijd dichtbij en worden deze werkzaamheden aangestuurd.

Voor deze werkzaamheden kunt u bij ons terecht:                           

Mutatie-onderhoud;
Dagelijks-onderhoud;
Projectmatig-onderhoud;
Verzekeringswerkzaamheden;
Inbraakschade of vandalisme;
Storm- en/of waterschade;
Badkamer, keuken en toiletrevitalisaties;
Lekkageonderzoeken;
Camera-inspecties;
Warmtebeelden.

Een greep uit onze opdrachtgevers:

Woningcorporaties;
Institutionele beleggers;
Vastgoedbeheerders;
Onderwijsinstellingen;
Zorgorganisaties;
Overheidsinstellingen;
Verzekeringsmaatschappijen;
Recreatiebedrijven.

Eén aanspreekpunt en altijd bereikbaar

U kunt voor al uw onderhoudswerkzaamheden bij ons terecht. Wij voeren service- en onderhoudswerkzaamheden uit bij circa 9.500 adressen in het midden, oosten en zuiden van het land. Wij bieden onze opdrachtgevers tevens een 24-uurs service waarbij onze uitvoerders en werkvoorbereiders meldingen zelf aannemen zonder tussenkomst van een meldkamer. Dit doen we 365 dagen per jaar. We zijn zowel telefonisch, per e-mail en via WhatsApp bereikbaar. Ook buiten kantoortijden.

In overleg met onze opdrachtgevers kunnen huurders en gebruikers ook rechtstreeks een reparatieverzoek melden. Dit kan bijvoorbeeld eenvoudig door een QR-code te scannen. Vervolgens wordt automatisch gevraagd om de adresgegevens, korte omschrijving van de melding en een foto. Het verzoek wordt gecontroleerd op legitimiteit en de met de eigenaar of beheerder overeengekomen afspraken.

De werkorders worden, indien mogelijk en gewenst, via Datarotonde verwerkt in MS Business Central. Met behulp van Power BI worden de statussen en de doorlooptijden continue gemonitord, zowel per opdrachtgever als per orderbeheerder.

Resultaatgericht onderhoud van uw vastgoed

Onze gecertificeerde buitendienstmedewerkers zijn onder andere uitgerust met een buitendienstapp (BDA). Dit maakt het mogelijk om de werkorder ‘realtime’ te volgen waarbij onze werknemers op locatie ook toegang hebben tot onder andere opdrachtbonnen, voorraden, artikelbeheer, planning en actuele contact- en vastgoedgegevens. Dit zorgt er ook voor dat wij opdrachtgevers en diens gebruikers van het vastgoed adequaat en efficiënt van dienst kunnen zijn. Hierdoor zijn ook meldingen sneller te doorgronden en op te lossen. In deze resultaatgerichte werkwijze ligt onze kracht en onze inmiddels bewezen toegevoegde waarde voor u als vastgoed- eigenaar of beheerder.

Het voor u vervaardigen van meerjarenplanningen en kostenbegrotingen op het gebied van vastgoedonderhoud behoort eveneens tot onze mogelijkheden. Daarnaast kunnen wij u middels onze servicecontracten geheel ontzorgen. Dit stellen we graag samen met u op. U kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan het uitvoeren van periodieke controles om zodoende een situatie te creëren waarbij toekomstig onderhoud en de hierbij te maken kosten tijdig en vooraf in beeld worden gebracht.

Desgewenst kunnen we de prestatieafspraken vooraf vaststellen, zoals bijvoorbeeld doorlooptijden en klanttevredenheid. Belangrijk daarbij is hoe de afspraken gemonitord worden. Zo blijft uw vastgoed in topconditie en komt u niet voor verrassingen te staan. Efficiëntie, klantgerichtheid en een vakkundige uitvoering staan hierbij voorop.

Samen streven naar het optimale resultaat

Een tevreden huurder of gebruiker levert een belangrijke bijdrage aan een evenwichtige huurwaardeontwikkeling en daarmee ook aan de waarde van uw vastgoed. Misschien een simpele redenering, maar wel heel erg waar. Het tevreden stellen van u als opdrachtgever, huurder of gebruiker(s) is hetgeen waarvoor we ons dagelijks met passie en trots inzetten. Wij zijn een organisatie die gewend is om gemeten en beoordeeld te worden. We worden door de meeste vastgoedeigenaren namelijk jaarlijks beoordeeld op de diverse onderdelen van het onderhoudsproces.

We willen graag kennis met u maken

Heeft u vragen, bent u benieuwd naar de mogelijkheden of wilt u graag eens vrijblijvend met ons kennismaken, neem dan contact met ons op. Dat kan telefonisch via 088-2247700 of per e-mail via info@zegersbouw.nl Wij nemen dan zo snel als mogelijk contact met u op en gaan graag met u in gesprek over de mogelijkheden en onze werkwijze.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.